laupäev, 11. september 2010

Minu suvi



Räägin teile natuke nüüd oma suve elamustest . Minu suvi oli täis elamusi , kogemusi ning positiivsust . Suve alguses veetsin ma oma aega rannas üksi, meremeloodiat kuulates ja seda kuldset liiva vaadeldes . Korjasin merekarpe  oma mereääsetesse kogudesse . Nädala pärast seda suunasin ma oma vaistu Saaremaale , kui ma Saaremaale jõudsin läksin ma rutates randa merekarpe ostima . Mõtlesin , et leian Saaremalt eriti eksootilisi merekarpe . See oli ka tõsi , leidsin värvilisust ja head aurat igast karbist . Olin koos oma vennaga , kes on loodususele lähedane . Ta toitub ja elab väga looduslikut . Tunnen end temaga väga  avatuna ja õnnelikuna .Mu vend toob minusse head aurat , mida ma soovin kõigile jagada . Käisime koos joogas , kus ma leidsin oma hinge vabaduse . See on , kui uus värav minu jaoks . See tunne mida kogesin oli ahvatlevalt inimlik. Järgmine päev , kui üles ärkasin , tundsin ennast , kui uue inimesena. Järgmine kuu helistas mulle mu sõber ja ütles , et tahab minuga kokku saada . See oli üks vahva uudis , läksin tagasi Tallinna ja olin seal umbes kuu aega. Veetsime koos aega ja meil oli väga tore . Ujusime rannas ja tegime koos põveaid asju. Mõtlesime , et me võiks minna koos Saaremaale . Läksime sinna ja saime palju sõpru . Tegime koos asju mõeldes , et me ei saa seda kunagi teha . Läskime poodi ja vaatsime , et võiks midagi lahedat teha . Ostime mune ja loopisme nendega üksteist . See oli väga naljakas ja lahe. Olime koos üleni munadega ja inimesed vaatasid mis meil viga on . Tegime iga päev igasuguseid ekstreemsuseid . Ronisime Saaremaa , kõrgete tippude otsas.Ja veetsime mõnusasti aega . Minu sõpradeks olid : Lulla , Brenda , Karru , Põnn , Tony , Den , Krissu , Eva , Den , Laur ja teisigi . Käisime rula väljakul ehk skates . Olime seal niisama . Hiljem tulin ma oma sõpradega Tallinnasse tagasi. Ja olin kodus paar päeva enne , kui kool hakkas. Läksin ja vaatasin veelkord oma merekarbi kogu üle . Ja leidsin vaatepildi , kõik oli läinud. Nägin , kuidas minu viimne lemmik mustriga merekarp minu silme eest läbi käis , kajaks oli selle viimse merekarbi ära viinud ja nii ka kõik teised . See oli muserdav , sest olin neid pool oma suvest korjanud , aga minu järgmine suve eesmärk on korjata jälle sama palju merekarpe. Üldiselt oli mu suvi täis põnevust ja nautmust. Sooviksin sellist suve järgmine kordgi.




5 kommentaari:

  1. parim oli ... se pidu ja , kõik ... Kämpa

    VastaKustuta
  2. Päris lahe tekst sul. Mulle meeldis see.

    VastaKustuta
  3. See oli hea kirjand. Nii kahju nendest merekarpidest, aga kindlasti oli sul sel suvel l6bus. Pildid meeldisid mulle ka. Loodan, et sul tuleb selliseid suvevaheaegu veel.

    VastaKustuta
  4. Jälgi, et arvutikirjas teed tühiku pärast kirjavahemärki, mitte enne. Kenam oleks, kui tekst oleks rööpjoondatud.

    VastaKustuta